nabór na stanowisko referent
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu poszukuje kandydatów/kandydatki
na stanowisko: referent
ADRES URZĘDU:
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
WARUNKI PRACY:
Praca jednozmianowa w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą (oględziny,
kontrole budów i obiektów budowlanych w terenie) w obrębie powiatu
międzyrzeckiego. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Praca
przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa interesantów, udzielanie informacji telefonicznych. Siedziba inspektoratu
dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ:
- przeprowadzanie inspekcji i kontroli
terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów
budowlanych, sporządzanie protokołów;
- prowadzenie postępowań
administracyjnych wynikających z przepisów prawa budowlanego w zakresie
właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu;
- przygotowanie projektów decyzji,
postanowień, zaświadczeń oraz sporządzanie pism;
- załatwianie skarg i wniosków
wpływających do inspektoratu;
- udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie
stron postępowań;
- udział w sporządzaniu sprawozdań,
zestawień i informacji na użytek własny oraz innych organów bądź urzędów;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: wyższe
- staż pracy: co najmniej 1 rok
- znajomość ustawy Prawo budowlane i
Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność biegłej obsługi komputera
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za
umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych
związanych z ustawą – Prawo budowlane lub doświadczenie w pracy w urzędzie administracji
publicznej bądź w sektorze związanym z budownictwem
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających
spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających
spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni
praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym
wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
-kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie
najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających
spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
- kopia prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- dokumenty należy złożyć do: 17
sierpnia 2020 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów: Powiatowy
Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 66-300
Międzyrzecz
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z
przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do
niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu,
sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19;
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19;
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie
naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po
przeprowadzeniu naboru;
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy
Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu;
- Okres przechowywania danych: czas
niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje
konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas
wynikający z przepisów o archiwizacji;
Uprawnienia:
1.
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie
realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres
kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1.
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2.
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008
r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6
ust. 1 lit. c RODO;
3.
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie
wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane
kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do
zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby
uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie
nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na
przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały
szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
Podane dane nie będą podstawą do
zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać za pośrednictwem poczty na adres
urzędu lub bezpośrednio w sekretariacie PINB (ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu,
parter, pokój nr 2) w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta na
stanowisko referenta w PINB w Międzyrzeczu”.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające
wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną
zakwalifikowaniu zostaną poinformowaniu telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem
oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
metryczka
Wytworzył: Marta Piotr (20 lipca 2020)
Opublikował: Marta Piotr (20 lipca 2020, 13:32:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 678