ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: referent
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Międzyrzecz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
-uczestnictwo w przeprowadzaniu inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
-załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu
-udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie stron postępowań
-wprowadzanie danych do rejestru kontroli obowiązkowych i rejestru katastrof budowlanych
-udział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień i informacji na użytek własny oraz innych organów bądź urzędów
Warunki pracy: Praca na stanowisku objętym ogłoszeniem obejmuje pracę w siedzibie urzędu – sporządzanie pism oraz innych aktów administracyjnych, obsługę interesantów – a także pracę poza siedzibą urzędu – przede wszystkim kontrole przeprowadzane w terenie a także wyjazdy na organizowane szkolenia (praca obejmuje kierowanie samochodem służbowym będącym w dyspozycji urzędu).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca w siedzibie PINB obejmuje wykonywanie zadań w pomieszczeniach posiadających typowe wyposażenie biurowe (telefon, komputer, faks, ksero itp.). Praca poza siedzibą PINB może obejmować wyjazdy służbowe z wykorzystaniem samochodu służbowego będącego w dyspozycji urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-wykształcenie: wyższe - administracja, budownictwo, prawo, zarządzanie
-prawo jazdy kat. B
-posiadanie obywatelstwa polskiego
-korzystanie z pełni praw publicznych
-nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
-doświadczenie zawodowe: 1 rok - wskazane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z ustawą - Prawo budowlane lub doświadczenie w pracy w urzędzie administracji publicznej bądź w sektorze związanym z budownictwem
-znajomość przepisów ustawy-Prawa budowlane
-znajomość przepisów ustawy-Kodeksu postępowania administracyjnego
-umiejętność obsługi komputera
-umiejętność prawidłowej organizacji pracy
-wskazane doświadczenie w pracy w organach nadzoru budowlanego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-Życiorys/CV i list motywacyjny
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-kopia posiadanego prawa jazdy
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 24.07.2017 r. – decyduje data wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko referenta w PINB w Międzyrzeczu" - pocztą na wskazany adres urzędu lub osobiście w sekretariacie PINB - ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu, parter, pokój nr 2.
Inne informacje: Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Międzyrzecz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
-uczestnictwo w przeprowadzaniu inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
-załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu
-udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie stron postępowań
-wprowadzanie danych do rejestru kontroli obowiązkowych i rejestru katastrof budowlanych
-udział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień i informacji na użytek własny oraz innych organów bądź urzędów
Warunki pracy: Praca na stanowisku objętym ogłoszeniem obejmuje pracę w siedzibie urzędu – sporządzanie pism oraz innych aktów administracyjnych, obsługę interesantów – a także pracę poza siedzibą urzędu – przede wszystkim kontrole przeprowadzane w terenie a także wyjazdy na organizowane szkolenia (praca obejmuje kierowanie samochodem służbowym będącym w dyspozycji urzędu).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca w siedzibie PINB obejmuje wykonywanie zadań w pomieszczeniach posiadających typowe wyposażenie biurowe (telefon, komputer, faks, ksero itp.). Praca poza siedzibą PINB może obejmować wyjazdy służbowe z wykorzystaniem samochodu służbowego będącego w dyspozycji urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-wykształcenie: wyższe - administracja, budownictwo, prawo, zarządzanie
-prawo jazdy kat. B
-posiadanie obywatelstwa polskiego
-korzystanie z pełni praw publicznych
-nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
-doświadczenie zawodowe: 1 rok - wskazane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z ustawą - Prawo budowlane lub doświadczenie w pracy w urzędzie administracji publicznej bądź w sektorze związanym z budownictwem
-znajomość przepisów ustawy-Prawa budowlane
-znajomość przepisów ustawy-Kodeksu postępowania administracyjnego
-umiejętność obsługi komputera
-umiejętność prawidłowej organizacji pracy
-wskazane doświadczenie w pracy w organach nadzoru budowlanego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-Życiorys/CV i list motywacyjny
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-kopia posiadanego prawa jazdy
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin składania dokumentów: 24.07.2017 r. – decyduje data wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko referenta w PINB w Międzyrzeczu" - pocztą na wskazany adres urzędu lub osobiście w sekretariacie PINB - ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu, parter, pokój nr 2.
Inne informacje: Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
metryczka
Wytworzył: Łukasz Dobrochowski (7 lipca 2017)
Opublikował: Łukasz Dobrochowski (7 lipca 2017, 12:10:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1122