nabór na stanowisko: księgowy
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko księgowy
Adres urzędu:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu, w wymiarze 1/2 etatu, dobowa norma czasu pracy do uzgodnienia, preferowane godziny pracy inspektoratu. Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku- nie występują bariery architektoniczne, jest winda oraz dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych toaleta. Jest to stanowisko jednoosobowe, samodzielne.
ZAKRES ZADAŃ
prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie; sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków budżetowych;sporządzanie sprawozdawczości do GUS; sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu; sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu;prowadzenie nadzoru nad przekazywaniem i archiwizacją dokumentów księgowych;prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, w tym z zakresu bhp;prowadzenie postępowań egzekucyjnych, gospodarki mandatowej i ksiąg inwentarzowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów znajomość ustawy o finansach publicznych znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe rzetelność i odpowiedzialność znajomość przepisów prawa pracy i postępowania egzekucyjnego posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
mile widziane doświadczenie w administracji publicznej umiejętność obsługi oprogramowania Płatnik, SJO BESTIA, QNT - Finanse, Płace, Kadry umiejętność obsługi programu Płatnik
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
życiorys/CV i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy kopie dokumentów i świadectw pracy potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych; kopia wpisu do rejestru biegłych rewidentów oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe kopia certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo kopia świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 25.06.2018 r.Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2 (parter, pok. 2)
66-300 Międzyrzecz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu) nie będą brane pod uwagę. List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (95) 741 12 19. Informacja o godzinach pracy inspektoratu umieszczona jest na stron www.bip.miedzyrzecz.lo.pl. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Wynagrodzenie zasadnicze obliczone wg kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2018 z 11 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 291) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do treści załącznika nr 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2018r. poz. 807) i przy uwzględnieniu 1/4 wymiaru etatu oraz dodatek za wysługę lat od wynagrodzenia zasadniczego, odpowiedni do zaliczonego okresu pracy. Stanowisko głównej księgowej zostało zaliczone do grupy stanowisk koordynujących w służbie cywilnej na podstawie załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia.
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna
2. analiza merytoryczna aplikacji
3. rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
metryczka
Wytworzył: Dagmara Zamorska (5 czerwca 2018)
Opublikował: Dagmara Zamorska (5 czerwca 2018, 09:29:41)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 804