nabór na stanowisko referent

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko: referent 

ADRES URZĘDU: 
ul. Przemysłowa 2 
66-300 Międzyrzecz 

WARUNKI PRACY: 
Praca jednozmianowa w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą (oględziny, kontrole budów i obiektów budowlanych w terenie) w obrębie powiatu międzyrzeckiego. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa interesantów, udzielanie informacji telefonicznych. Siedziba inspektoratu dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. 

ZAKRES ZADAŃ: 
- przeprowadzanie inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu       budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów; 
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z przepisów prawa budowlanego w       zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu; 
- przygotowanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz sporządzanie pism; 
- załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu; 
- udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie stron postępowań; 
- udział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień i informacji na użytek własny oraz innych            organów bądź urzędów; 
- prowadzenie rejestrów i ewidencji. 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 
- wykształcenie: wyższe 
- staż pracy: co najmniej 1 rok 
- znajomość ustawy Prawo budowlane i Kodeksu Postępowania Administracyjnego 
- umiejętność biegłej obsługi komputera 
- posiadanie obywatelstwa polskiego 
- korzystanie z pełni praw publicznych 
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo        skarbowe 
  
WYMAGANIA DODATKOWE: 
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z ustawą – Prawo budowlane lub doświadczenie w pracy w urzędzie administracji publicznej bądź w sektorze związanym z budownictwem 
  
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 
- CV i list motywacyjny 
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie                 wykształcenia 
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie                doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych 
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne       przestępstwo skarbowe 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku     kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w           przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów 
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie                doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
- kopia prawa jazdy kat. B 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 
- dokumenty należy złożyć do: 17 sierpnia 2020 r. 
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu 
- miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 66-300 Międzyrzecz 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA: 
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu, sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19; 
- Kontakt do inspektora ochrony danych: sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19; 
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru; 
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu; 
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji; 
Uprawnienia: 
1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 
  
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1.      art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 
2.      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 
3.      art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. 
  
Informacje o wymogu podania danych: 
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. 
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane 

INNE INFORMACJE: 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. 
Dokumenty aplikacyjne należy składać za pośrednictwem poczty na adres urzędu lub bezpośrednio w sekretariacie PINB (ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu, parter, pokój nr 2) w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta na stanowisko referenta w PINB w Międzyrzeczu”.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowaniu zostaną poinformowaniu telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. 
 

metryczka


Wytworzył: Marta Piotr (20 lipca 2020)
Opublikował: Marta Piotr (20 lipca 2020, 13:32:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 511