Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne
Ogłoszenia o naborze aktualne (0)  |  Ogłoszenia o naborze w toku (1)  |  Ogłoszenia o naborze rozstrzygnięte (0)  |  Ogłoszenia o naborze unieważnione (0)

stanowisko:

Inspektor do spraw inspekcji, kontroli i orzecznictwa

miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2
termin składania dokumentów: 30 czerwca 2020  15:00




Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko Inspektor do spraw inspekcji, kontroli i orzecznictwa

ADRES URZĘDU:

ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz 

WARUNKI PRACY: 

Praca jednozmianowa w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą (oględziny, kontrole budów i obiektów budowlanych w terenie) w obrębie powiatu międzyrzeckiego. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa interesantów, udzielanie informacji telefonicznych. Siedziba inspektoratu dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ: 

- przeprowadzanie inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów;
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z przepisów prawa budowlanego w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu;
- przygotowanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz sporządzanie pism;
- załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu;
- udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie stron postępowań;
- udział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień i informacji na użytek własny oraz innych organów bądź urzędów;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 

- wykształcenie: średnie budowlane
- staż pracy: co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomość ustawy Prawo budowlane i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- uprawnienia budowlane - ograniczone;
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE: 

- prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 

- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 

- dokumenty należy złożyć do: 30 czerwca 2020 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 66-300 Międzyrzecz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu, sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19;
- Kontakt do inspektora ochrony danych: sekretariat@miedzyrzecz.pinb.gov.pl, telefon (95) 741-12-19;
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru;
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu;
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
Uprawnienia:
1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:


1.      art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2.      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3.      art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
 
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane



INNE INFORMACJE:
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać za pośrednictwem poczty na adres urzędu lub bezpośrednio w sekretariacie PINB (ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu, parter, pokój nr 2) w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta na stanowisko inspektora w PINB w Międzyrzeczu.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowaniu zostaną poinformowaniu telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

metryczka


Wytworzył: Marta Piotr (9 czerwca 2020)
Opublikował: Marta Piotr (9 czerwca 2020, 12:22:07)

Ostatnia zmiana: Marta Piotr (9 czerwca 2020, 12:48:55)
Zmieniono: uzupełnienie treści

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 480